۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه

این بچه هم می خواد حرف بزنه

خُب خلاصه ماجرا این می شه که بالا بری، پایین بیای، من از دید خودم که یه میسترس باشم، دنیای بی دی اس ام رو می بینم... اما این دنیا به نوعی دو طرف، و به عبارت دیگه ای چهار طرف داره میسترس/مستر/اسلیو بوی/اسلیو گرل...  حالا یکی از این اسلیو بوی ها هم دوست داره از خودش بگه... شاید تجربه های عجیب و غریبی که داشته و...  خلاصه از دید خودش دیگه!ا
اینجا واسه نوشتن آزادید... اگه دوست داشتید. ادمین نمی شید! و نهایتاً برای این که شلوغ پلوغ نشه، همش با نظارت من پابلیش می شه... اما کلاً من یکی از جامعه چند صدایی خوشم می آد. رابطه بی دی اس ام از دید من، یه رابطه قوی عمودیه... اما این معنیش این نیست که فقط طرف غالب حرف بزنه یا بره بالای منبر... خلاصه اگه خواستید حرف بزنید، یکی از جاهایی که می شه حرف زد اینجاست. ه

توی نوشته ها دست نمی برم، اما اگه جایی کامنت داشتم، توی آکولاد توضیح می دم)...ه

***

اول از همه از ارباب نگار که لطف داشتند اجازه دادند که من اينجا بنويسم تشکر ميکنم و نيز از اين که خيلي جسورانه اين فضاي بي‌اعتمادي و ناآگاهي رو دارن ميشکنن نهايت قدرداني رو دارم. ه

چون اصولا فضاي رابطه فمدوم تو ايران براي ما اسليو ها چيزي بيشتر از يه آي دي و يا نهايتا يه شماره تلفون و يه صدا ببشتر نيست و در اين فضا کسي اومده که داره ميگه ميسترسه و چي ميخواد از اين رابطه ؛ اينو بايد قدر دونست. ه
[هی! اصلاً خوشم نمی آد مفرد صدام کنی]

منم ميخوام اينجا از تجربياتم بگم من شايد از 76 از وقتي اينترنت اومد ايران تو اين خطها هستم؛ کم هم تجربه ندارم خواهشم هم از همه اينه که بدون دعوا و فحش و توهين و تهمت کاري کنيم همه ازين فرصت استفاده کنيم. ه
[این فضای بدون توهین را توی جامعه خودمون، من هم شدیداً موافقم... رابطه های شخصی بستگی به سلایق طرفین داره، اما توی جامعه باید احترام آدمیزاد بودنمون حفظ بشه]

به خدا به خدا به خدا هرچي شفافتر و صادقانه‌تر بريم جلو به نفع همه اسليوها و ميسترس ‌ها و هر کس ديگه با هر سليقه جنسي خواهد بود . در اون فضا مطمئنا افراد ناخالص و کلاهبردار و يا هر کسي که واقعا اوني که ميگه نيست خيلي کمرنگتر و بي اثرتر ميشه. ه

به اميد اون روز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر