۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

با سواد بشویم





خودم درگیرم، سوگلی سفره، وروره جادو درگیره، هاپو کوچولو داره دنبال دمش می دوئه، درگیره... زندگی ناجور مزخرف می زنه فعلاً...ه

این چند روز دوتا نتیجه جالب گرفتم.. از نوع خرافات! اول این که قشر زیادی از طرفدارای بی.دی.اس.ام و روابط فتیشی و غیره تو ایران متولد بهمنند!!! بعد از اون هم، بقیه زمستونی ها آمارشون زیادتره انگار...  دوم هم این که، مثلاً اگه تو آمریکا پایتخت روابط متفاوت،، سانفرانسیسکوئه، فکر کنم تو ایران علم و صنعت را بشه انتخاب کرد به عنوان دانشگاه پیشرو تو این چیزا... به هرحال عشق و شربتی گفتن! الکی که نیست
;D
شوخی بود جفتش... مسلماً آمارم قطعی نیست... فقط از حرفهای بچه ها این چند روز چنین نتیجه ای گرفتم... که می تونه بخش زیادیش دروغ باشه! عین خیلی بعدهای دیگه از حرفها و شخصیت های  ماها که پشت نقاب پنهانه... توی مرحله ای که ماها هم هستیم، درسته آمار مهمه، اگه باشه! و خوبه که باشه! اما باز هم "مسلماً " روز تولد بچه ها مسئله مون نیست فعلاً
:D

چندتا چیز ذهنمو مشغول کرد این هفته... ه
اولی این که فهمیدم که بخش عمده ای از بچه ها، چقدر و چقدر و چقدر نیاز اصلیشون درواقعا فعلاً اینه که حرف بزنن! همین! "حرف بزنن" !!! و شنیده بشن... از وقتی اومدم و این اکانت رو (توی فیس بوک) ساختم، و از وقتی دقیقاً مشخص کردم که از نت اسلیو، به معنای  واق واق و هاپ هاپ تایپ شده خنده ام می گیره و خیلی وقت ها بدم هم می آد، بعد خجالتی دیگه ای از این پدیده واسم رو شد... می گم خجالتی، چون درک کردم که تحت هر شرایطی این بُعد خودش را رو نمی کنه، همراه با ترسه (هرچند درواقع محلی از ترس نباید باشه) و نیاز به اعتماد نسبی برای رو شدن داره... فقط این که مطمئن بشن من "رازدار"م و این که حتماً "دختر"م و غیره... تا چی بشه؟ ماجراهاشون را برام تعریف کنن! همین! قرار نیست اتفاق دیگه ای غیر از این بیفته... ه

دومی این که جالبه که بلافاصله بعد از این  پست ها و وقتی چیزی را راجه به بچه ها، بخصوص اسلیوبوی ها می گم، خیلی ها بلافاصله به خودشون می گیرن!!! بابا، تو که تنها اسلیوبوی ایرانی نیستی که!!!! باور کن! طبق این آمار حدود نیمی از آدم های دوروبر شما حس لذت از خشونت را در روابط جنسی دارند... (البته مطالعه در جامعه آمریکایی انجام شده، که نه به اندازه اروپا، اما می شه گفت به میزان قابل قبولی آزادی در جوابط جنسی وجود داره و می تونم تصور کنم که آمارش شبیه جامعه ایرانی باشه! با توجه به این که آمریکایی ها شدیداً مذهبی و خرافاتیند...) بعلاوه می شه گفت از بین متوسط هر 15تا آدم دور و بر شما هم، یک نفر واقعاً خود را درگیر روابط سادومازوخیستی می دونه... (حتی اگه واقعاً با این مفاهیم آشنا نباشه)... لابد فتیش که باید نرخ بسیار بالاتری داشته باشه... خلاصه آره داداش! فردا ندو بگو، منو گفتی؟؟؟ نه!!! این چند روز با تعداد زیادی از بچه های جامعه ایرانی حرف زدم... تو تنها نیستی! مفهومه؟
جدی بیاین باور کنید که تنها نیستید!!! حتی بهتر بگم،  به خاطر مشکلات داخل ایران، نوعی از شجاعت یا آگاهی در شما هست که دنبال این می افتید که بدونین چی به چیه و چه کاری می شه کرد با این حس....ه

سوم، روزهای اولی که با سوگلی حرف می زدم، گفت به نظرم بچه های بی.دی.اس.ام و روابط خاص، با سوادترند... گفتم زیادی نظر می دی! (چشمک) از این خبرها نیست! گفت تصحیح می کنم، موفقترند... گفتم چرته! از دید من این طور نیست... درمنطق (اون موقع) من اگه این طور به نظر می آد، بخاطر  جامعه آماری اون بود که بچه های ایران باشن! خب توی این جامعه کسی می ره دنبال این چیزها که یا باسواد باشه و بتونه به منابعش دسترسی داشته باشه، یا دستش به دهنش برسه و وضع دسترسی به اینترنتش خوب باشه... تا این که این یکی آمار رو دیدم... که می گه حداقل 57 درصد جامعه آماری خودشون (که نمی دونم و حوصله نکردم کامل بخونم) درصدی از تحصیلات لیسانس را دارند... بیست در صد فوق و بالای اون هستند و فقط 12 درصد بیشتر از دبیرستان را بالا نیامده اند!!!! توی همون آمار اول هم که گفتم و ترجمه جدولش را پایین آوردم، معلومه که هرچی قشر مرفه تر می شه، علاقه اش به بی.دی.اس.ام هم بیشتر می شه... هی بچه! حالا تو یکی این وسط پررو نشو! به قول 

@BDSMBadAdvice; Master /Mistress is always right. If S/He says something that appears to be wrong, change all relevant Wikipedia entries to reflect Her/His views.

و باز یه موضوع آماری مربوط به سن دیگه: در جامعه آمریکایی پیک جمعیت علاقه مند به بی.دی.اس.ام، در محدوده سنی 30تا44ئه... اما برداشت من اینه که دقیقاً برعکس، در ایران محدوده سنی 23 تا 29 اوله

چهارم. یکی از بچه ها بهم موضوعی را واسم گفت که شاید چون ایران، خودم به این نوع با موضوع درگیر نشدم، شک عجیب غریبی بود واسم... این که مثلاً به خاطر فقط شاید نزدیکتر شدن به این رابطه، شش ملیون پول داده به یه نفر که من اسمش را راحت می تونم بذارم یه عوضی کلاه بردار!!! این بشر نهایتاً دریغ از  یه قرار ملاقات و عجیب تر از اون حتی دریغ از یه تلفن!!! و یک عالمه داستان های رنگ و وارنگ از این جور دودوزه بازی ها و کلاه برداری ها... خوشحالم که این بشر الان موقعیت  خوبی داره... خیلی بهتر از اون که با این ریسک های عجیب و غریبی که کرده، ممکن بود سرش بیاد... نمی خوام به این آدم توهین کنم اما... تا خر باشه، خرسواری هم هست!!!!!!! من هم آدمیزاد!!! مگه سخته که آدم وسوسه بشه؟ تا این را گفت درجا به خودم گفتم خدایی ایران جای پول درآوردنه ها! والله!!! لذتش را هم می برم!!! مگه من کج و کوله ام؟ هه هه! احمقانه  است.... غریبه.... چی بگم؟.... همش دارم فکر می کنم تازه این فقط یک نمونه است که به من گفته شد، باید چندین و چندتا نمونه باشه شبیه یا بدتر از این حتی... تا کجا می تونه این تجربه ها و با سر تو دیوار خوردن ها و  کلاه برداری ها ادامه داشته باشه آخه؟؟؟

پنجم. دوست دارم کامنتهای فیس بوک هم بیاد توی بلاگ... بحث های خیلی خوبی می شه اونجا... وقت نمی کنم واقعاً. اگه کسی می خواد که توی بلاگ هم  کمک کنه و ادمین بشه، خبر بده...ه

ششم. متن های این بلاگ را بخونید! باسواد می شین! حقیقتاً مفیده!...ه

هفتم. درگیرم. گاه و بیگاه می آم و میرم. معنیش این نیست که جا زدم... بی.دی.اس.ام بعد قوی ای از زندگی منه! کنار گذاشتنی نیست!!!!!!!!ا

هشتم.  چند نفر بهم گفتند "خاص"... و  جا خوردم! نه این که بهم بر بخوره! حتی گاهی خوشم هم اومد! اما جا خوردم به هر حال... حالا می فهمم که واقعاً می تونم خاص باشم!  باز هم طبق همون آمار اول، فقط یازده درصد جامعه زنان دوست دارند که دامیننت باشن (درحالی که از مردها  71درصده) خب... پس یه جورایی خاص می شم دیگه! نه؟
;D
این هم بخش از خود تعریف کنی برنامه!!!!! هه هه

نهم. خیلی تابلوئه که از این ماجرای  آمارها خوشم اومده، نه؟ کلی حرف دارن تو خودشون

دهم. بسه دیگه
  • جنسیت
    جهت گیری
    مرد
    51%
    ناهمجنس خواه
    40%
    زن
    46%
    همجنس خواه
    22%
    تغییر جنسی داده
    1%
    دو جنس باز
    36%
    دو جنسی
    2%
    بدون جواب
    4%
    •  
    شغل
    سن
    درآمد
    دانشجو یا دانش آموز
    8%
    18-22
    3%
    کمتر از 10000 دلار
    7%
    پاره وقت
    5%
    23-29
    15%
    10000 تا 24000 دلار
    17%
    تمام وقت
    62%
    30-44
    49%
    25000 تا 49000 دلار
    37%
    شغل آزاد (خود اشتغالی)
    22%
    45-64
    31%
    بیش از 50000 دلار
    39%
    بیکار
    1%
    بالای 65
    2%


    بازنشسته
    2%



۵ نظر:

زی زی گفت...

اون علم و صنعتش جالب بود
آمارو فک کنم همه دوس داشته باشن...من که خیلی دوست داشتم.مرسی

reza sag گفت...

اول از همه از ارباب نگار به خاطر اینکه به سگ احمقشون اجازه پارس کردن و نظر دادن دادند واقعا تشکر میکنم.... این فرصت بزرگی هستش که یک سگ بتونه حرفشو بزنه.....

همونطور که ارباب نگار فرمودن اینها از نوع خرافاته اما، سگشون (من) هم متولد فصل زمستونه...

من اجازه میخوام از طرف بقیه ساب ها که بله واقعا ما احتیاج داریم کسی حرفامونو بشنوه.... و از شما بخاطر اینکه این فرصت رو برای ما فراهم کردید منونیم.......

ارباب نگار، شما واقعا "خاص" و بی نظیر هستید

ممنونمSee More

ناشناس گفت...

salam .jaleb bood khanom.amma chand nokte be zehnam resid ke baraye kameltar shodane matlab arz mikonam.1- kolan adame be do gorohe dom va sub taghsim mishan ke albate shedat va zafe dare.
2-na tanha dar iran ke dar hame jaye donya ye sub az onvan kardane khastash hamishe khejalat mikeshe va kam miyare chon khastash begoonei hast ke az dide digaran va hatta khodesh baese sadame be shakhsiyate ejtemaeish mishe
banabar een hamishe say mikone kamelan dar khafa bashe,albate hamishe estesna ham hast,va ravabeti ke be vasileye pool shekl migire az een ghaede mostasna hast.
3-nokteye jaleb eenjast ke hatta ye dom ham kamtar dide shode ke ba ghoroor een hes va niyazesho matrah bekone va be hame elam kone ke ye dom hast ,moghayesash konid ba: elame eenke masalan ye nafar az range zard khoshesh miyad ya asheghe eene ke aftab begire ya ba ye mard ya ye zane royaei rabete dashte bashe,
4-vagheiyat eene ke 98% mardome donya fetish darand.fetish be dast ,be pa,be lebas,be moo ,be saat, be boo va...... va albate foot fetish yeki az rayejtaryn fetishha hast vali fetishhaye dige ham dar noe khodeshoon kam nistan,jalebe ke khanoomha omdatan nesbat be daste aghayoon fetish daran va aghayoon bishtar nesbat be pa va basane khanomha,ama bahse bdsm va femdom ya male dom ya dom haye dige az nazare ravanshenasi ye bimariye mahsoob mishe ke omdatan zirshakheye parafilic khahad bood amma az oon daste bimarihaei hast, ya behtare esmesho bezarym enherafate jensi ke agar shakhse bimar khodesh ehsase badi nadashte bashe va emkane bargharariye een rabetaro dash te bashe darman barash tosiye nemishe,yani ham bimary hast agar shakhs ro aziyat kone va ham nist agar shakhsh emkane anjam dashte bashe va lezat bebare.
5-masaleye "khas boodan" ro mishe goft ke tojihe bishtar ,man esmesho mizaram yekamn shojatar
chon har kasi jorat nemikone ke bazi az royahasho va fekraye tahe maghzesho amali kone va hamishe hamoon tah mimoone.
6-raje be eenke bishtare sub ha faghat mikhan harf bezanan be nazare man mesle een mimoone ke begid bishtare pesara faghat mikhan harfe ravabete jensi bezanan va aslan donbale amal be oon nistan,een amare shoma mitoone dorost bashe dar sooraty ke jameye amaritoon tarkibi bashe az "sub ha" va "sub namaha" ,kasani ke be onvane ye harbe va dastaviz az namayeshe sub boodan mikhan be khanoomha rahat tar nazdik beshan ke albate mamoolan rahat mishe tashkhiseshoon dad.ama kasi ke vaghan sub bashe hamishe be donbale dashtane een rabete ba ye dom hast,ke albate be khataere noe rabete hamishe een adama besyar mohta amal mikonan chon agar tarafe moghabeleshon adame salemi nabashe mitoone oonaro balackmail kone ya asibe badani bezane va ....... ke albate mosalame internet dar een mored riske besyar balae dare ama laghal dar iran tanha marja hast .bebakhsid ke behemrikhte va tooham mataleb ro goftam ,say mikonam moratab tar edame bedam ,( "sag ahmagh" in facebook is my profile)

Maxim Master گفت...

سلام به دوست خوبم میسترس نگار عزیز

متاسفانه دیشب فیس بوک ایران بی دی اس ام رو حذف کرد ( در حالیکه داشتم پیج رو می دیدم!) و همه ادمین های پیج رو هم بن کرد!!این قضیه بدجوری رو اعصابمه که فیس بوک هم این ظرفیت رو نداره که بشه 4 تا مطلب یا عکس رو شِیر کرد!! امیدوارم هر چه زودتر با یک پروفایل دیگه برگردی
(مستر نیما و زی زی هم همینطور)ا

Maxim Master گفت...

در مورد این مطالبی که تو کامنت قبلی ( قبل از من) گفته شده و توش پر از برداشت های نادرست هست هم خیلی حرف دارم و باید یک به یک و مفصل توضیح داد.بعدا اگر فرصت کردم این کار رو می کنم، چون الان وقت ندارم! ولی موقتا اینو می گم که کاش حداقل قبل نوشتن اینا یکبار با دقت نوشته اول ارباب نگار " گاه نوشته های یک میسترس ایرانی" رو می خوندی، اونوقت شاید خیلی از اینا رو نمی نوشتی!!از همون نکته 1 توش اشتباه هست تا پایین.... و اینکه خیلی از برداشت هات صرفا به جامعه بسته ایرانی بر می گرده و به اشتباه به همه دنیا تعمیمش میدی....و برداشت های نادرست دیگه. اگه فرصت کردم بعدا توضیح می دم با اجازه میسترس نگار! شایدم خودشون بخوان جواب بدن!ا

ارسال یک نظر