۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

Kink is my world, My world is kink....

یکی از بهترین چیزایی که توی بی دی اس ام، دوست دارم، خلاقیت مداومیه که باید داشته باشی... زنده بودن و پویایی مداوم، که این رابطه را زنده نگه می داره  ...  یک شیوه زندگی که به طرز لذت بخشی مجبورت می کنه هیچ وقت راکد نباشی، خودت را تکرار نکنی.... همیشه تازه باشی...ه

یکی از لذت های بزرگ من اون وقت هاییه که با یه حقه تازه که از توی آستینم در می آرم چشم های ساب هارو چهارتا می کنم... این جا خوردن ها (براساس تجربه من) یک حس لذت شدید به هر دوطرف می ده.... به به! به به!ا

۴ نظر:

ناشناس گفت...

navid : ma ro keh doost nadashtin o napasandidin arbab :( bashe! maa ham yeh roozi rastegar mishim. yeh bare dige migam, mistress shekarchie! shoma ham shekarchi bashin.

برده گفت...

سلام ارباب
امیدوارم روزی برسه که بتونم از نزدیک خدمت کنم به شما

ناشناس گفت...

جای تاسف داره چرا راه حلی پیدا نمی کنیم که این حس از بین ببریم؟

Arbab Negar گفت...

اساساً چرا بخوایم که از بین ببریم؟
هرکسی در وجودش ویژگی های شخصیتی خاصی تعریف شده که اگه یادبگیره چطور ازشون استفاده کنه، تبدیل به ابزار قدرتش هم می شه...
بی توجهی کردن و کوتاهی کردن، فقط از درون آدم رو آشفته تر می کنه

ارسال یک نظر